اس ام اس سرکاری
نوشته شده توسط : yasaman

اميدوارم امشب كه مى خوابي قشنگترين و بهترين آدم دنيا روتوخواب ببيني ولي سعي كن بهش عادت نكني ؛آخه من هرشب نمى تونم بيام توخوابت

----------------------------------------------------------------------

اگه ميخواي دوست داشته باشم نقطه ها رو دنبال كن…..
.
.
.
.
.
.
.
ديدي كمبود محبت داري!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم .
جمله رو بي خيال٬نفسو داشتي؟

-----------------------------------------------------------------

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!

----------------------------------------------------------------

مي دوني چقد دوستت دارم؟؟؟ به اندازه ي تمام موهاي سرت ضربدر تعداد نفس هايي كه تا آخر عمر مي كشي، ضربدر تمام ستاره هاي آسمون ضربدر صفر

-------------------------------------------------------------

اگه نمیزاری بوست کنم
اگه نمیزاری نازت کنم
اگه نمیزاری بغلت کنم
حداقل بزار جیگرتو بخورم که
.
.
آخه من جیگر گوسفند خیلی دوست دارم

---------------------------------------------------------------

دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!

--------------------------------------------------------------

این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است
بعداز خواندن الکی بحندند

--------------------------------------------------------------

 یه نفر میره سوپر ماركت میگه یه مایع ظرفشویی خوب بدین ..... صاحب مغازه میگه : گلی خوبه؟ یارو میگه: مرسی سلام میرسونه




:: بازدید از این مطلب : 1381
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست